Tema: www.solonin.org

www.solonin.org

    Šioje temoje yra 63 atsakymai, 8 dalyviai, ją paskutinį kartą atnaujino  aleksandr.n prieš 1 m. 3 mėn..

    Rodomi 4 įrašai - nuo 61 iki 64 (viso: 64)
    • Autorius
      Įrašai
    • #37360

      aleksandr.n
      Participant

      Nesu specas toje temoje. Man Ivlevas kiek ankščiau aiškino, kad viršetatinis karių skaičius buvo sutelktas, kad formuoti įtvirtinimo rajonų dalinius. Jie buvo formuojami junginių dislokacijos vietose.

      #37363

      Arvydas
      Keymaster

      Skaitome Solonino svetainės nario Vitalij pastebėjimus toliau.

      1. стр. 386 «10-я, 125-я, 33-я и 128-я стрелковые дивизии – это самый первый эшелон войск СЗФ: штабы соединений дислоцировались в городках и местечках (Куляй, Батакяй, Вилькавишкис, Сейрияй)…»

      Дислокация штабов указана неверно. До начала июня 1941г. штабы дислоцировались: Плунге, Таураге, Мариямполе, Калвария. На 22.6.41г. штабы были в других местах. Верно указана лишь дислокация штаба 10 сд. Остальные штабы были не в нас. пунктах, а лесных массивах.

      Kur dislokavosi minimų divizijų štabai galime sužinoti iš Operatyvinė suvestinė Nr.1 41.6.21 22.00 PabKA štabas miškas 12 km į šiaurės-rytus nuo Panevėžio. Šio dokumento vertimas į lietuvių kalbą yra paskelbtas štai šiame mano tekste. Taigi birželio 21 dienos vakare 10šd divizijos štabas buvo Kuliuose, 125šd štabas – 5 km į pietvakarius nuo Batakių (o ne pačiuose Batakiuose, kaip teigia Soloninas), 33šd štabas – 5 km į pietvakarius nuo Pilviškių, 128šd divizijos štabas – miške 5 km į vakarus nuo Seirijų.
      Taigi tik vienos minimos divizijos štabas buvo miestelyje, gi kitų trijų divizijų štabai – miškuose.

      #37364

      Arvydas
      Keymaster

      Skaitom toliau Solonino saito nario Vitalij pastebėjimus. Šį kartą pabandysiu „apginti“ Solonino teiginius. 🙂

      2. стр. 387 «10 ПТАБР была спрятана в лесном массиве западнее Каунаса и 22 июня помешать наступлению немецких танковых дивизий не могла даже теоретически.»

      Неверно. Бригады в указанном месте не было.

      Pagal PabYKA štabo 1941.06.21 operatyvinę suvestinę – 10-oji prieštankinės gynybos artilerijos brigada – Kazlų Rūdos miškų rajone;
      Kazlų Rūda yra ne į vakarus, bet į pietvakarius nuo Kauno, bet ar tai labai didelė klaida?

      Dar viena citata.

      7. стр.411 «Что касается полка артполка (а это как минимум 36 гаубиц калибра 152 мм) [речь идет о 429 гап РГК], то он исчез «по-английски», не прощаясь – ни советских, ни в немецких документах нет ни слова об его участии в боевых действиях.»

      Здесь автор совершает две ошибки. Во-первых полк к 4.00 22.6.41г. находился не в лагере у Варены, а в Пренай. Сохранились и документы о его участии в боевых действиях с 126 сд. В дальнейшем полк отходил с соединениями 11-ой армии к Зап. Двине. При отходе утратил матчасть.

      Vėl pastebėjimas dėl 429-ojo artpulko buvimo vietos karo išvakarėse. Vėl remiamės jau ne kartą minėta operatyvine suvestine, kurioje teigiama, kad 29-ojo šaulių korpuso valdyba, 184-oji šaulių divizija ir 429-asis vyriausiosios vadovybės rezervo haubicų artilerijos pulkas – Oranų stovykloje; Įdomu būtų sužinoti kokiais šaltiniais Vitalij remiasi teigdamas, kad 429-asis artpulkas vis tik buvo ne Oranuos, o Prienuose.

      #38764

      aleksandr.n
      Participant

      Nepavyks Solonino apginti.
      1. 10-ji prieštankinė brigada 41.6.22d. buvo ne vientisas junginys, o išskirsita į dvi dalys. Vienas pulkas liko Kaune, o kitas prie Šešupes netoli Marijampoles.
      2. Apie 429 gap. Apygardos suvestineje padaryta klaida.429 gap (be 1-jo diviziono) ryte 41.6.22d. atvyko į Prienus.[ЦАМО РФ ф.221 оп. 1353, д. 35, л. 16]

    Rodomi 4 įrašai - nuo 61 iki 64 (viso: 64)

    Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.